Un tango mas

Gen: coregrafic, drama
Nota: 3.6/5

Actori: 4/5
Scenariu: 4/5
Regie: 3/5

Am revazut "Un tango mas" la aproape 7 ani de la debut, daca nu ma inseala memoria.. Imi doream sa il revad, eram curios daca voi pricepe povestea altfel, daca voi avea noi revelatii. Noi revelatii nu am avut, insa povestea acestui cuplu mi-a placut din nou - pasionala, perversa, monotona - spusa doar pe ritmuri de tango. Pentru cateva cuvinte in plus despre simbolicul din spectacol cititi aici.

Sunt si puncte de imbunatatit, e interesant caci imi pare ca spectacolul nu a fost schimbat aproape de loc in toti acesti ani, iar sala este mereu plina pana la refuz. Am remarcat cu parere de rau ca a fost plasata reclama si in aceasta piesa.. ce o avea inghetata cu tangoul.. nu stiu.. cred ca mai bine faceau reclama la trandafirii unei florarese din coltul strazii.

Oricum, trecand peste aceasta critica, spectacolul merita vazut si revazut din 5 in 5 ani, probabil e printre putinele exponate ale unui teatru bun 100% "made in" Romania.. :-)

O parere mai putin pozitiva asupra spectacolului o gasiti aici. Desi sunt de acord cu critica din el, imi pare ca autoarea trece complet cu vederea povestea cuplului (ideea din spatele spectacolului), axandu-se doar pe partea artistica. In plus, cred ca figurantii s-au tot schimbat de-a lungul timpului, deci performanta lor variaza de la reprezentatie la reprezentatie..

No comments: